Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir

Başkan Erkan Aydın şenlik coşkusuna ortak oldu

Güncel (AA) - Anadolu Ajansı | 28.06.2026 - 16:01, Güncelleme: 28.06.2026 - 16:01 19 kez okundu.
 

Başkan Erkan Aydın şenlik coşkusuna ortak oldu

Başkan Erkan Aydın şenlik coşkusuna ortak oldu
Yasin KESKİN/ BURSA, (DHA)- BURSA’da Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği ‘Yaz Mahalle Şenlikleri’ kapsamında İstiklal Mahallesi'nde kurulan şenlik alanı yoğun ilgi gördü. Şenliğe katılan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle sakinlerine güzel bir akşam yaşattıklarını dile getirdi.Osmangazi Belediyesi'nin yaz ayları boyunca mahalle mahalle sürdürdüğü ‘Osmangazi'de Yaz Mahalle Şenlikleri’, İstiklal Mahallesi'nde renkli görüntülere sahne oldu. Çocukların neşesi, ailelerin yoğun ilgisi ve müzik dolu etkinliklerle mahalle adeta festival havasına büründü. Osmangazi Belediyesi'nin vatandaşları sosyal, kültürel ve eğlence dolu etkinliklerle buluşturduğu şenlik programı, her yaştan Osmangazilinin keyifli bir yaz akşamı yaşamasını sağladı. Özellikle çocuklar için hazırlanan oyun alanları ve eğlenceli aktiviteler beğeni toplarken, doyasıya eğlenen çocuklar yaz tatilinin tadını çıkardı. Şenlikte, Osmangazi Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan çalışanlardan oluşan ‘Temiz Orkestra’nın sahne performansıyla coşku arttı.‘OSMANGAZİ'MİZDE GÜZEL BİR YAZ OLSUN’Şenlik alanını ziyaret eden Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandı. Çocuklarla yakından ilgilenerek sohbet eden Başkan Aydın, mahalle sakinlerinin öneri ve taleplerini de yerinde dinledi. Şenliğin coşkusuna eşlik eden Başkan Erkan Aydın, yaz boyunca farklı mahallelerde şenliklerin devam edeceğini belirterek şu ifadeleri kullandı:"Çocuklarımız karnelerini aldı. Artık onlar yaz boyunca eğlenecekler, dinlenecekler. Tabii ki önümüzdeki seneye de hazırlanacaklar. Biz de Osmangazi Belediyesi olarak üç yıldır yazları çocuklara, gençlere ve mahalle sakinlerine bu etkinlikleri düzenliyoruz. Selamet Mahallesi'nde başladık, bugün buradayız. Her gün bir yerde olacağız. Temiz Orkestra'mız, adından da belli olduğu gibi, mesai arkadaşlarımızdan oluşuyor. Birlikte çalıştığımız, hizmet ürettiğimiz arkadaşlarımızın oluşturduğu bu orkestrayla hem vatandaşlarımıza güzel bir akşam yaşatıyoruz hem de onların sosyal sorumluluk anlayışıyla topluma değer katmalarını sağlıyoruz. Kendilerine teşekkür ediyorum. İnşallah Osmangazi'mizde güzel bir yaz olur. Huzurlu, mutlu ve sağlıklı günlerimiz olsun." (DHA)FOTOĞRAFLI
Başkan Erkan Aydın şenlik coşkusuna ortak oldu

Yasin KESKİN/ BURSA, (DHA)- BURSA’da Osmangazi Belediyesi’nin düzenlediği ‘Yaz Mahalle Şenlikleri’ kapsamında İstiklal Mahallesi'nde kurulan şenlik alanı yoğun ilgi gördü. Şenliğe katılan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle sakinlerine güzel bir akşam yaşattıklarını dile getirdi.

Osmangazi Belediyesi'nin yaz ayları boyunca mahalle mahalle sürdürdüğü ‘Osmangazi'de Yaz Mahalle Şenlikleri’, İstiklal Mahallesi'nde renkli görüntülere sahne oldu. Çocukların neşesi, ailelerin yoğun ilgisi ve müzik dolu etkinliklerle mahalle adeta festival havasına büründü. Osmangazi Belediyesi'nin vatandaşları sosyal, kültürel ve eğlence dolu etkinliklerle buluşturduğu şenlik programı, her yaştan Osmangazilinin keyifli bir yaz akşamı yaşamasını sağladı. Özellikle çocuklar için hazırlanan oyun alanları ve eğlenceli aktiviteler beğeni toplarken, doyasıya eğlenen çocuklar yaz tatilinin tadını çıkardı. Şenlikte, Osmangazi Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü bünyesinde görev yapan çalışanlardan oluşan ‘Temiz Orkestra’nın sahne performansıyla coşku arttı.

‘OSMANGAZİ'MİZDE GÜZEL BİR YAZ OLSUN’

Şenlik alanını ziyaret eden Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılandı. Çocuklarla yakından ilgilenerek sohbet eden Başkan Aydın, mahalle sakinlerinin öneri ve taleplerini de yerinde dinledi. Şenliğin coşkusuna eşlik eden Başkan Erkan Aydın, yaz boyunca farklı mahallelerde şenliklerin devam edeceğini belirterek şu ifadeleri kullandı:

"Çocuklarımız karnelerini aldı. Artık onlar yaz boyunca eğlenecekler, dinlenecekler. Tabii ki önümüzdeki seneye de hazırlanacaklar. Biz de Osmangazi Belediyesi olarak üç yıldır yazları çocuklara, gençlere ve mahalle sakinlerine bu etkinlikleri düzenliyoruz. Selamet Mahallesi'nde başladık, bugün buradayız. Her gün bir yerde olacağız. Temiz Orkestra'mız, adından da belli olduğu gibi, mesai arkadaşlarımızdan oluşuyor. Birlikte çalıştığımız, hizmet ürettiğimiz arkadaşlarımızın oluşturduğu bu orkestrayla hem vatandaşlarımıza güzel bir akşam yaşatıyoruz hem de onların sosyal sorumluluk anlayışıyla topluma değer katmalarını sağlıyoruz. Kendilerine teşekkür ediyorum. İnşallah Osmangazi'mizde güzel bir yaz olur. Huzurlu, mutlu ve sağlıklı günlerimiz olsun." (DHA)

FOTOĞRAFLI

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.